En un torneig de pàdel organitzat junt amb joves de Ciutadans (JCS) al Club de Tenis Mollet, el nostre candidat va presentar a qui serà el número 4 a les nostres llistes electorals, en Carlos Noble. A la seva intervenció als medis de comunicació, en Xavi va assegurar que:

“Com he dit en cada ocasió que he tingut, una de les banderes d’aquesta candidatura es la joventut, les polítiques juvenils enfocades a posar al centre als joves de Mollet. Es per això que, en aquest sentit, vull conformar una llista amb joves implicats a Mollet i amb ganes de canviar la nefasta situació en la que es troben els joves de Mollet.

Es per això que, a part de tenir un candidat jove, un servidor, presentem avui al Carlos Noble, de 24 anys, nascut a Mollet, jurista i estudiant del màster d’accés a l’advocacia.

Es notori que la política actual no es un reclam per als joves. Això volem canviar-ho a Mollet i apropar la gestió municipal a les necessitats dels joves i dels més petits, també. Es per això que compto amb en Carlos per a abanderar, dins la candidatura, les polítiques juvenils”

Seguidament, va prendre la paraula en Carlos, que va explicar les nostres principals propostes per al col·lectiu jove de Mollet:

“No hi ha feina, no hi ha vivendes, no hi ha oci, no hi ha cap tipus de reclam, no hi ha les suficients activitats per a l’associació juvenil, locals, teixit juvenil. Mollet fa anys que va renunciar a satisfer les necessitats d’oci dels joves. Som un municipi que ens trobem rodejats per grans ciutats i que, en àmbit juvenil, ens fan molta competència: Barcelona, Granollers, Sabadell.

Los jóvenes se ven obligados a irse a buscar ocio a estos municipios porque no tienen nada aquí. Absolutamente ningún reclamo juvenil hay en Mollet y que permita que los molletenses jóvenes puedan divertirse y entretenerse en su ciudad. Es por eso que presentamos una batería de propuestas para cambiar esta situación:

  • Crearemos un plan de ocio nocturno con el objetivo de crear oferta en Mollet. Un ocio nocturno seguro y regulado. Un plan inteligente que permita a los jóvenes tener ocio nocturno en Mollet y permitir que sus familias duerman tranquilas sabiendo que sus hijos están cerca. Somos una candidatura joven y rompemos el estigma del ocio nocturno. Realizaremos un estudio para descubrir las mejores situaciones, consensuadas con negocios y vecinos, para la apertura de este tipo de actividades.
  • Plan de formación juvenil: una bolsa de trabajo para jóvenes que sea empleada para puestos tanto públicos como privados. Una colaboración publico-privada y que conlleve beneficios fiscales para aquellos jóvenes molletenses que se encuentren en la bolsa y sean contratados por empresas de nuestro municipio.
  • Más formación profesional y un programa de prácticas con empresas de Mollet, para que cuando un joven haga prácticas en una empresa de Mollet, pueda ser posteriormente contratado.
  • Reserva de un 15% de la vivienda de protección oficial para jóvenes menores de 30 años.

Un decálogo de medidas juveniles que presentaremos más adelante y que irá dirigido a políticas económicas, de vivienda, ocio, natalidad, entre otros.”